
„DISCOVER”: Nowy kierunek marki Lexus
Na wystawie Japan Mobility Show Lexus zaprezentował nowy kierunek rozwoju marki pod hasłem „Discover”.
Zobacz więcej
Lexus zaprezentował ósmą już generację limuzyny ES. Prace nad nową odsłoną samochodu koncentrowały się wokół koncepcji „Experience Elegant & Electrified Sedan”.

Lexus zaprezentował ósmą już generację limuzyny ES. Prace nad nową odsłoną samochodu koncentrowały się wokół koncepcji „Experience Elegant & Electrified Sedan”. Żeby umocnić pozycję ES-a na globalnym rynku, wprowadzono nowe technologie oraz rozwiązania poprawiające komfort, łączność i bezpieczeństwo. Celem było stworzenie samochodu, w którym dobrze czują się wszyscy pasażerowie – zadbano, by kierowca miał poczucie pełnej kontroli nad autem, a pasażerowie mogli doświadczać wysokiego poziomu komfortu. Udoskonalono przy tym charakterystyczne dla modelu ES cechy, jak płynne prowadzenie, wygodę oraz wyciszenie wnętrza.

Na wystawie Japan Mobility Show Lexus zaprezentował nowy kierunek rozwoju marki pod hasłem „Discover”.

Lexus od debiutu w 1989 roku sprzedał już 15 130 246 samochodów globalnie. Sprzedaż zelektryfikowanych samochodów Lexusa przekroczyła 3,5 mln egzemplarzy.

Jak wygląda wzorowa obsługa? Zapraszamy naszego salonu, aby się o tym przekonać. Z dumą informujemy, że właśnie uzyskaliśmy wyróżnienie w prestiżowym rankingu magazynu „Auto Świat”.